En tur till parken


Tja, för några veckor sedan drog jag, Arm, Jonas och Jane från Kai ut till en park en bra bit från Tokyos stadskärna för att picknick:a och at del av annat än hus och tåg. Parken, som jag naturligt inte kommer ihåg vad den heter, var smaskigt stor, säkert större än Gammliaskogen, och höstlöven här är inte att leka med. Fick då äntligen chansen att testa min kamera vilket gav mig en hel del okej bilder...

image111

image112

Brainstormers - Black Roses

image113

Sedan kom vi till en plats som var en stor plats

image114

Där kunde man i japansk stil softa på en blå presenning

image115

Eller sno folks flickvänner och bära omkring på dem

image116
Leka att man är med i en modelltidning

image117

Blåsa mer boobels

image118

image119

image120

En pöl som var stor som en damm med en lampa som var som en sol som jag vill ta ett kort på


God jul!




Kommentarer
Postat av: Irina

Vad fina ni är! Hösten är avsevärt finare än i jävla bollmora. här slaskas det i äkta hälsinge-stil.

2007-12-11 @ 21:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback