Rövhål

image109

Tja, jag känner mig som ett rövhål för att jag hållit mig ifrån att skriva på riktigt här på bloggen i över en månad nu. Anledning har väl främst varit att jag inte riktigt vetat hur jag bäst skulle lägga fram de för mig stora nyheterna att jag träffat en tjej. Är ju inget som jag kan skryta med att jag gjort allt för många gånger i forntiden. Arm heter hon och kommer från grannlandet Korea, är inte kompis med herr Jong Il utan håller sig mer kring de södra trakterna tillsammans med Chan-wook Park. Vi träffades tvärt på skolan där hon tidigare jobbat som assistent (pratar japanskan som en Japan) utböt info då hon visade sig vara intresserad av skandinaviska språk. Jag bjöd senare med henne till en izakayakväll, osv osv.

image110

Tack vare Arm så har jag sluppit stor del av den sista tiden hos fransmänspatrasket som jag i slutändan bara väntade på skulle döpa om gästhuset till "République française". Oj, nu låter det som att jag har utnyttjat henne för att komma undan fransmännen när jag egentligen bara tänkte göra en smooth övergång till flytten som genomfördes i lördags, tack Magnus!
Tänkte att jag skulle göra ett till inlägg med lite foton härifrån så jag ska bara konfirmera mina förväntningar som jag hade eller inte hade: Jävligt najs. Proppat med najsiga japaner. Najsiga soffor. Stort najsigt rum med kyl/frys och 'n litn tv.

Ah! Det var som tusan! Jag hade ju värsta fetingplanen om att ta nå foto på mig med mina nya skor och Nintendo DS som jag nyligen köpte, skulle bli hur fett som helst. Aja, som sig bör så kan jag åtminstone uttrycka min glädje över att jag återigen har införstaffat ett par Converse, denna gång utav den välkända färgen grå. Utifrån detta kommer även det att jag rakt ifrån Magnus köpt ett med fusk-kort intryckt Nintendo DS av färgen silver.

tack för mig.



Kommentarer
Postat av: mamma

Men nog längtar du väl hem i alla fall? Snygga bilder gläder ett modershjärta, ändå....

2007-12-04 @ 20:18:19
Postat av: Starkast på Prof Lochman

Nöjd.

2007-12-05 @ 01:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback