Skämma ut sig

Igår var jag med på japansk tvs mest populära tvkanals morgonnyheter och skämde ut mig totalt.

Då vi förra fredagen besökte Odaiba så blev jag och Jesper anfallna av ett japanskt kamera-team som bad oss titta på ett par fjantiga skor. Jag har aldrig snackat så dålig japanska. Höll på att dö när jag igårmorse räkade se slutet på reportaget, utan att kunna veta om jag varit med eller inte.

Här kan ni se hur jag skämmer ut mig för världen.

En liten översättning kanske kan vara på plats: "Coolt! Påminner om ninja-skor typ, eller hur?"

Kommentarer
Postat av: Lill

wwooow!

Postat av: Anonym

Wow! Värsta camel toe på foten!

2007-11-30 @ 19:11:08
Postat av: mamma och pappa

på så kort tid skämde du inte ut dig om du inte sa elaka saker om kejsaren. Ha, ha. Det var kul att
set dig!

2007-12-01 @ 21:23:48
Postat av: henrik

Kan inte se! satan!

2007-12-02 @ 12:15:15
Postat av: Jesper

Haha najs. Om man ska se det från den ljusa sidan kan vi nog båda va glada att de klippte bort större delen av det hela. Kanske har småbarnen och tacka för det i så fall :)

2007-12-03 @ 07:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback